Het belooft op 26 november weer een fantastisch event te worden. Een boeiende Link’s Talkshow met zeer interessante ondernemers als Joop Roodenburg van de gerenommeerde mega-kranenbouwer Huisman (zie het interview met hem in de juni-uitgave van Link Magazine), serial entrepreneur Crijn Bouman van ROCSYS , de fascinerende duizendpoot Emo van Halsema (zie het artikel op pagina 20 van de september uitgave van Link magazine) en Kees Klomp, voormalig marketing-adviseur van BBDO, Y&R en TBWA die in die rol vele, grote (inter)nationale merken adviseerde, maar tegenwoordig vanuit zijn Karmanonics ondernemers helpt met het uitbouwen van hun ‘betekenisvolle bedrijven’ die niet louter bezig zijn zichzelf te verrijken.
Zij zullen geïnterviewd worden door de alerte en aimabele Carolien Meijer, manager strategic marketing bij Bronkhorst High-Tech in Ruurlo, en de doortastende Hans Streng, voormalig ceo van onder meer Luxexcel en Epyon en tegenwoordig toezichthouder bij Fastned en investment-adviseur bij Set Ventures.
Het gesprekthema is: ‘Hoe maximaliseer je de toegevoegde waarde voor de klant?’ Natuurlijk, groei van omzet en winst zijn belangrijk, maar komt dat vanzelf als je als ondernemer focust op waardemaximalisatie voor je klant? En zo ja, hoe doe je dat dan?
Na de talkshow volgt, onder het genot van een heerlijk diner, de uitreiking van de awards voor de Best Knowledge Supplier, Best Process & Parts Supplier en Best Customer.
Link Magazine organiseert het evenement – talkshow en prijsuitreiking met diner – in samenwerking met ING en Isah. Voor actuele informatie over en het bijwonen van de prijsuitreiking DISCA’20 op donderdag 26 november, zie www.linkmagazine.nl of stuur een mail naar disca@linkmagazine.nl.