Adviesraad en redactie Link magazine
Link de verbinding tussen technologie, markt en mens.
Link Magazine heeft zich de afgelopen jaren stevig gepositioneerd als hét toonaangevende mediaplatform voor de Nederlandse maakindustrie. Met een focus op innoverende en innovatieve samenwerkingsvormen verbindt het magazine technologie, markt en mens. Het magazine verschijnt zes keer per jaar en geniet een ruime verspreiding onder DGA’s, CEO’s en (lijn)managers waardoor het onmisbaar is geworden in hun professionele
omgeving.
Diepgaande inhoud en toepasbare kennis Met artikelen die praktisch en toekomstgericht zijn, biedt Link Magazine zijn lezers inzichten die cruciaal zijn voor het vergroten van de klantwaarde en het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Door professionals aan het woord te laten, geeft het magazine een stem aan de sector. Lezers laten zich inspireren door artikelen over hoe ze hun toegevoegde waarde voor klanten kunnen vergroten, en hun marges kunnen optimaliseren door strategische samenwerkingen met andere ketenpartijen aan te gaan. De inhoud richt zich op uiteenlopende industriële sectoren, zoals metaal, kunststof, automotive, luchtvaart, semicon, ICT, energietransitie, voeding en chemie. Hiermee biedt Link Magazine een breed spectrum aan onderwerpen, met een diepgaande kijk op uitdagingen en kansen in deze sectoren. De jaarlijks verschijnende, engelstalige High-Tech-Special draagt bij aan een brede internationale exposure.
Een multimediaal platform voor diepere connecties Naast het fysieke magazine biedt Link Magazine een dynamisch online platform dat dagelijks wordt verrijkt met actuele content. Het platform fungeert als een levendig verlengstuk van het magazine, waar bezoekers maandelijks toegang hebben tot een schat aan historische en nieuwe informatie. De wekelijkse digitale nieuwsbrief, met een bereik van 5.550 emailadressen en een
uitgebreide LinkedIn community van ruim 14.000 leden, houdt de lezers up-to-date met de laatste trends en innovaties.
Netwerken en evenementen Link Magazine organiseert in verschillende toonaangevende evenementen binnen de sector, zoals het jaarlijkse
DISCA-event. Hier komen de sleutelfiguren uit de maakindustrie samen voor een inspirerende talkshow, netwerkmogelijkheden en de uitreikingen van de prestigieuze Dutch Industrial Suppliers and Customer Awards. Deze evenementen bieden een unieke kans voor deelnemers om nieuwe contacten te leggen en samenwerkingsmogelijkheden te verkennen.
Maar Link Magazine organiseert – soms ook met partners – ook kleinere, thematische netwerk-platformen die bedoeld zijn om professionals samen te brengen over onderwerpen als productiviteits-verbetering, strategische sales, Configure-to-order, servitization en meer. Deze platforms, waaronder het DGA platform, het CtO Paltform , Platform Servitization, Platform Elektrificatie & Waterstof, bieden unieke kansen voor deelnemers om elkaar te ontmoeten, kennis te delen en gezamenlijk verder te ontwikkelen. Hier komen industriële leiders samen om ervaringen uit te wisselen en nieuwe samenwerkingsmogelijkheden te ontdekken.
Kies voor verbinding en innovatie Kies voor Link Magazine als mediapartner om uw
zichtbaarheid en impact in de maakindustrie te vergroten. Met onze uitgebreide netwerken en platformopties ondersteunt Link Magazine uw organisatie bij het opbouwen van waardevolle connecties en het navigeren door uitdagende marktontwikkelingen.
Een toekomst vol kansen Met Link Magazine houdt u niet alleen de vinger aan de pols van de industrie, maar zet u ook de koers uit naar een toekomst van succesvolle, innovatieve samenwerkingen. Ontdek de voordelen van een betrokken en vooruitstrevend mediaplatform dat uw organisatie helpt groeien door middel van inspiratie, kennisdeling en netwerkmogelijkheden in de Nederlandse maakindustrie. Welkom bij de toekomst van industriële communicatie en samenwerking.
Redactieadviesraad
Frank Groot (ISAH), Peter Berting , Menko Eisma (Trumpf), ir. Rob van Giessel (voormalig ceo Philips CFT), C. Haket (Anders Invest), ir. M. Hendrikse (HTSM), ing. Jeroen Hol (Legrand Group), Mark Courage MSc MBA (TNO), Dennis van Beers (Festo), Stefan Kleijngeld (ETB Van Lanen), M. Moor (VP Marketing & Sales Vitestro), dr.ir. Dennis Schipper (Demcon), M. Slot (CTO Frencken Group), Edwin Severijn (Siemens Digital Industries Software), J. Slobbe (VMI), R. Beltman (Metis Group), Henk Tappel (Bronkhorst High-Tech), Andre Bosman (ASML), Martijn van de Ven(Wefabricate).
Hoofdredactie
Alexander Pil
Eindredactie
Jan Broeks, Lucy Holl, Wilma Schreiber
redactie@linkmagazine.nl