Een merk was lange tijd iets dat je bouwde als marketeer, en vervolgens vol trots toonde aan je afnemers. De inhoud van het merk wordt echter steeds meer bepaald in een samenspel van marketeer, afnemer en medewerker. In deze masterclass gaan we in op de vraag wat een merk is, en hoe je er samen met je medewerkers en afnemers vorm aan geeft. Kernbegrippen zijn merkassociaties, merkwaarden, engagement en consument-merk relaties.
Tijdens deze masterclass neemt John Weet, Senior Manager Integrated Marketing bij Emerson, ons mee op de reis die Emerson heeft gemaakt bij het vormgeven van haar brand identity in een bedrijf met vele business units en locaties over de hele wereld. Aansluitend praat Prof. dr. Peeter Verlegh van de Vrije Universiteit in Amsterdam ons bij over de key insights op het gebied van branding.
Programma
13.30 -14.00 uur Ontvangst
14.00 -14.30 uur Managing Brand Identity at Emerson.
John Weet, Senior Manager Integrated Marketing, Emerson
14.30 -17.00 uur Understanding brands: Key insights from academic research
Prof.dr. Peeter Verlegh, hoogleraar marketing aan de Vrije
Universiteit
17.00 -18.00 uur Netwerkborrel
Deze masterclass vindt plaats bij Emerson in Ede. De voertaal tijdens de masterclass is Engels.
Meer info en aanmelden: www.stem-imc.com/linkmagazine
Lezer van LinkMagazine en nog niet eerder kennisgemaakt met de masterclasses van STEM? Noteer dan LinkMC1705gast voor gratis deelname.