Interroll (Thailand) Co., Ltd. is verhuisd naar een nieuwe, ultramoderne fabriek in Phantong (Chonburi) om beter in te kunnen spelen op de groeikansen in ZuidoostAzië.
Interroll Thailand heeft de verhuizing afgerond naar een nieuwe locatie in Phantong (Chonburi) met een werkoppervlak van meer dan 4.800 vierkante meter en 700 vierkante meter kantoorruimte in een aantrekkelijk Interroll ontwerp.
De bouw van de nieuwe fabriek in Thailand vormt een belangrijk onderdeel van de consistente globaliseringsstrategie van Interroll. Groeimarkten in Zuidoost-Azië – vooral Indonesië, de Filippijnen, Vietnam en Myanmar – vertonen een toenemende interesse in Interroll producten, met een fors potentieel voor de lange termijn. Bovendien biedt een groei van het aantal geïnstalleerde material handling systemen in de regio extra mogelijkheden voor dienstverlening in de regio.
“Het gaat hier om een ultramoderne locatie met verbeterde capaciteit”, aldus Grisorn Nakapong, Managing Director van Interroll Thailand. “De lokaal geproduceerde producten zijn rollen, RollerDrive, Pallet Flow en trommelmotoren service. Onze klanten kunnen daarbij rekenen op een verbeterde trommelmotor service, die wij leveren op deze locatie.”
Verhoogde productiviteit en kortere levertijden
Eind 2019 wordt een productielijn voor het Modular Conveyor Platform (MCP) toegevoegd. Bovendien is de containerlaadplek speciaal ingericht om grote orders van Pallet Flow voor de markten in Zuidoost-Azië te ondersteunen. De faciliteit heeft ook een eigen bedrijfsrestaurant voor de medewerkers en multifunctionele ruimtes voor sport- en teambuildingactiviteiten. Moderne kantoorconcepten bevorderen de communicatie tussen medewerkers en binnen de projectteams.
“Door de introductie van productlijnen met One Piece Flow en een hoge graad van automatisering hebben we onze productiviteit aanzienlijk verder verhoogd”, vertelt Jens Strüwing, Executive Vice President Products & Technology bij Interroll. “De nieuwe fabriek stelt ons in staat om de levertijden voor onze klanten in de regio met 30 tot 50 procent te verkorten en om een veel grotere range van onze oplossingen te produceren in de nabijheid van onze Zuidoost-Aziatische doelmarkten.”