Woensdag 10 april organiseert 24 uur in bedrijf de 24U Kick Off (voorheen 24U Startup) op de High Tech Campus, Conference Center, High Tech Campus 1 (The Strip) in Eindhoven. Onze keynote spreker zal deze keer zijn, René Repko eigenaar van The New Bazaar.
Als we kijken naar retail-innovaties of nieuwe Online to Offline-concepten, richten we ons vaak op het Westen (denk aan Silicon Valley). Maar in China wemelt het van de spannende nieuwe pilots. René Repko bezocht het land meermaals om er te ontdekken wat ze anders doen en hoe ze het daar anders aanpakken. Hij laat via voorbeelden zien (van o.a. Alibaba) wat er gebeurt en wat we ervan kunnen leren. René Repko is retail-marketingexpert en werkte eerder bij o.a. Albert Heijn, HEMA, Rituals, Sligro en Action.
Innovatie is key voor elke ondernemer en het is altijd slim om te kijken wat er over de grens gebeurt. Maar hoe pak je het aan? Zijn er ideeën en werkwijzen waar ik wat van kan leren? Deze keer kijken we niet westwaarts maar oostwaarts.