Wat zijn ‘the moments of thruth’ voor technische B2B klanten? – woensdag 4 juli

0

uw (toekomstige) klant heeft voorafgaand aan het werkelijke koopproces doorgaans al heel wat ervaringen en contactmomenten met uw organisatie. Ze vormen samen met de kwaliteit, de prijs en de prestaties van uw producten of diensten te tolale ‘Customer Experience’ (CX).  En daarbij zitten ook ‘moments of truth’. Momenten die alles bepalend zijn voor het verdere verloop van de onderlinge relatie. Direct of pas in de toekomst.

Kennismakingsworkshop CX in B2B
Tijdens een introductieworkshop reiken we u de basisprincipes voor het samenstellen van de ‘customer journey’ aan die inzicht geeft in die moments of truth’. De basis waarop u de juiste ‘customer experience’ voor uw klanten en potentiële afnemers verder kunt ontwikkelen.  

Programma & locatie

Deze introductieworkshop wordt door STEM Industrial Marketing Centre verzorgd in samenwerking met LinkMagazine en vindt plaats tijdens een ochtendsessie van 9.00 tot ca. 11.30 uur bij De Ginkelse Hoeve te Drunen (de adresgegevens ontvangt u na aanmelding).

Kosten & deelnemen?

Aanmelden voor deelname kan via deze link De waarde voor deelname aan deze workshop bedraagt € 75,– (excl. BTW). Maar als u de code CXgastLM noteert op het inschrijfformulier, betaalt u slechts € 45,– (excl. BTW).

Share.

Reageer

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Geverifieerd door ExactMetrics