Twintig jaar Link Magazine – twintig jaar maakindustrie

0

Begin 1999 verscheen de eerste uitgave van Link Magazine. Het was een tijd waarin de Nederlandse industrie vooral geassocieerd werd met walmende schoorstenen, impopulair in politiek Den Haag en bij jongeren die voor hun studiekeuze stonden. En het was een sector waarin de afstanden tussen de schakels in de keten groot waren en oem’ers hun jobbers opjoegen. Waarin nagenoeg uitsluitend klantspecifiek gewerkt werd en het woord ‘servitization’ weliswaar reeds bedacht was, maar niemand zich er nog een businessmodel bij kon voorstellen. In dit jubileumthema komt een aantal belangrijke ontwikkelingen aan bod. Wat is er de afgelopen twintig jaar veranderd, en wat juist niet? En wat zijn daarvoor de belangrijkste factoren? De technologie, de digitalisering of – toch vooral en nog steeds – de mens?

Link magazine jubileum 20 jaar ontwikkelingen in de Nederlandse Industrie.

Lees de editie digitaal of vraag een exemplaar op bij de uitgever
Share.

Reageer

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Geverifieerd door ExactMetrics