Online lancering Hannover Messe 2022 met Lightyear op 16 december

0

Digitalisering en klimaateisen zetten een streep door de traditionele manier van zakendoen in de Duitse industrie. Niet langer is voor Duitsers hun eigen Duitse buurman de meest logische optie, maar wordt ook actief over de grenzen heen gezocht naar partners en nieuwe digitale businessmodellen. Dit biedt kansen voor Nederlandse bedrijven! We hebben een uitstekend digitaal verbonden productienetwerk in de industrie en is daardoor zijn we zeer goed in staat om snel waarde toe te voegen op een veilige, energie efficiënte en integrale manier. Hoe kun je deze kansen benutten? FME organiseert daarom samen met Koninklijke Metaalunie, FIER Automotive en RVO op 16 december 2021 16:00 – 17:30 Online Via Teams een bijeenkomst waarin we aangeven waar de kansen liggen in Duitsland in 2022 en hoe je hierop in kunt spelen.

Programma
Verschillende sprekers delen hun kennis en ervaringen op gebied van integraal samenwerken, business kansen benutten in Duitsland en concrete kansen die er liggen voor Nederlandse bedrijven.

Sprekers
Dagvoorzitter: Ulrike Nagel

  • Kansen op gebied van Smart Industry in Duitsland
    door Peter van Harten, Programmabureau Smart Industry
  • Digitaal samenwerken met Duitsers. Waar staan we en waar gaat
    het naartoe?
    door Dennis van Dijk, Nijdra
  • Het verhaal achter de game-changing zonneauto
    door Lightyear
  • Succes door deelname Duitse beurzen
    door Jeroen Bleker, ELEO
  • Lancering Nederlandse thema Hannover Messe 2022
    door Cordula van Klink, FME

Aanmelden kan hier.

Share.

Reageer

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.