De genomineerden voor de tweede ronde van de Best Customer Award 2021

0

Voor de Best Customer Award kunnen Nederlandse industriële uitbesteders op oem- of first tier supplier-niveau worden genomineerd, met eigen r&d/engineering die productie en/of ontwikkeling/engineering uitbesteden. In deze categorie vallen bedrijven die hun toeleveranciers door transparantie, heldere communicatie en het nakomen van afspraken in staat stellen zo veel mogelijk toegevoegde waarde te leveren en zo de waarde van het eindproduct te verhogen en/of de kosten ervan te verlagen.

Priva was winnaar in 2020 van de Best Customer Award. Links Ton Wallast, cfo van Priva, naast hem manager innovation & research Ronald Zeelen. Foto © Sam Rentmeester .

Genomineerden Best Customer, ronde 2

Bedrijfsnaam Plaats
AAE Helmond
Alfen (ICU) Almere
ASML Veldhoven
AWL Harderwijk
Bandall Productie Heemskerk
BDKiestra Drachten
Bestronics Veldhoven
BluePrint Automation Woerden
Boon Edam Edam
Bronkhorst High-Tech Ruurlo
Demcon Enschede
Hitec Power Protection Almelo
Hittech Multin Den Haag
IHI Hauzer Techno Coating Venlo
IMS Almelo
Inther Group Venray-Oostrum
Koninklijke Otolift Trapliften Bergambacht
Lantech Malden
Lely Industries Maassluis
Malvern-PANalytical Almelo
Marel Stork Poultry Processing Boxmeer
Meyn Food Processing Technology Oostzaan
MHS EUROPE Den Bosch
Mpac Langen Wijchen
MPS Systems Arnhem
Nedap Groenlo
Nijdra Group Middenbeemster
Priva De Lier
RoboFlex Oosterhout
Sanovo Technology Netherlands Aalten
Spierings Mobile Cranes Oss
Tembo Kampen
Thermo Fisher Scientific Eindhoven
Tobroco-Giant Oisterwijk
Vanderlande Veghel
VDL ETG Almelo/Eindhoven
Viscon Group ‘s-Gravendeel
VMI Holland Epe
Voortman Steel Machinery Rijssen

DISCA’21 op 24 november: ‘De toekomst wordt geweldig!?’

Hans Streng

‘De toekomst wordt geweldig!?’ Dat is het thema van de talkshow van de 20e DISCA-viering. Het thema weerspiegelt het optimisme dat alom aanwezig is in de industrie. Maar het vraagteken waarmee de titel eindigt onderstreept dat die geweldige toekomst er niet vanzelf komt. In de door de vergrijzing structureel krappe arbeidsmarkt moet een ondernemer zijn mensen de ruimte geven te excelleren, maar tegelijk hun kennis en ervaring borgen en standaardiseren. Met klanten en leveranciers moet een hechte band worden opgebouwd. Maar dat zonder met hen te vergroeien, zo heeft de coronacrisis duidelijk gemaakt. De klimaatcrisis zal het hoofd geboden moeten worden, ook – of juist – door de industrie. Die industrie heeft daartoe tal van (digitale) technologieën reeds in handen of in ontwikkeling. Maar blijft (ongebreidelde) groei mogelijk? De coronacrisis heeft ook aangetoond dat de mensheid heel snel en adequaat kan reageren, maar kunnen we ook nú acteren op láter, zonder eerst naar anderen te wijzen?

Carolien Meijer van Bronkhorst High-Tech, een van de interviewers tijdens de DISCA-talkshow. Foto: Viorica Cernica

Over de kansen en uitdagingen die hen wachten komen aan het woord director global business development Peter Berting van de gerenommeerde megakranenbouwer Huisman, serial entrepreneur Crijn Bouman van ROCSYS, de intrigerende duizendpoot en ondernemer Emo van Halsema.  Carolien Meijer, manager strategic marketing bij Bronkhorst High-Tech in Ruurlo, en Hans Streng, voormalig ceo van onder meer Luxexcel en Epyon en tegenwoordig investment-adviseur bij Set Ventures, zullen de vier vriendelijk doch kritisch interviewen.

De talkshow gaat vooraf aan de uitreiking van de drie Dutch Industrial Suppliers & Customer Awards (DISCA). Onder het genot van een diner kunt u meebeleven – en meebeslissen! – welke klant en welke twee toeleveranciers dit jaar naar huis gaan met de prijzen.

Het event vindt plaats op woensdag 24 november 2021, vanaf 15.30 uur in Boerderij Mereveld, Utrecht. Link Magazine organiseert de DISCA jaarlijks in samenwerking met ING en ISAH Business Software. Na de digitale versie van vorig jaar hopen we u nu weer persoonlijk te kunnen ontmoeten. We houden ons vanzelfsprekend aan de dan geldende coronamaatregelen van de overheid.

Voor nadere informatie: kijk op www.linkmagazine.nl of mail naar disca@linkmagazine.nl. Via dit mailadres kunt u zich ook aanmelden.

Link magazine editie oktober/november thema 2021: Data is key hoe kan het mkb daar winst mee maken? Lees Link digitaal of vraag een exemplaar op: mireille.vanginkel@linkmagazine.nl’

Share.

Reageer

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.